Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

will you still call me superman?



if i go crazy, then will you still call me superman??
πόσο το αγαπώ αυτό το τραγούδι!
κουρασμένη ξανά... έχει γίνει motto και δεν μου αρέσει καθόλου!

παγωτό τσουρέκι από το waffle house... όχι δεν είχα χρόνο να βγω, μου το έφεραν σε "ταπεράκι" οι "επιστρέφοντες" από τον πρωινό καφέ στη Βουλιαγμένη.

έχω βαρεθεί πια.
και νυστάζω. πολύ.
Είμαι supergirl, όμως και αντέχω... Αλλά δεν γράφω πια και τρώω με το αριστερό.

Αύριο θέλω να πετάξω χαρταετό (χα! κάνει και ρήμα με το αριστερό). Αλλά θα έχει αέρηδες...
Σήμερα θα ήθελα να είμαι Πάτρα. Όπως πέρσι.
Μεθαύριο θέλω να πάω σχολή και να μην διαβάσω τίποτα. Απλά να πάω να αράξω για tichu στο Divine ή στα *bucks.
Και παραμεθαύριο θέλω να γράψω τέλεια.
Και γενικά θέλω και ΔΥΟ πράγματα ακόμα (εδώ θα πέσει λογοκρισία και δεν θα συνεχίσω). 

Ζητώ πολλά;;

Όλα καλά, τέρμα τα παραπονιάρικα. Ζεν, που λέει και η Α.Λ.

Χε! Αύριο θα σκάσουμε στα νηστίσιμα! Πως και πως το περιμένω το άτιμο το μυδοπίλαφο!! :ΡΡ

Point final et sourire.

πι.ες.: εμένα ο παππούς στο video clip των 3 doors down πολύ με τρομάζει... μου θυμίζει την grandma death του Donnie Darko.
πι.ες. 2: 70 ταξίδια στη Χώρα του Ποτέ! <3  

2 σχόλια:

  1. έλα Α...μελάκι όλο παραπονάκια!!! Μου λειψες χαζό!! Άντε τελειωνε!!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πως να μην έχω παράπονα!? κουράστηκα!! :( γκκρρρρ!! και δεν χιόνισε κιόλας!! πφφφ!

    Εγώ να τελειώνω, η εξεταστική μου θα το αποφασίσει ποτε???!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πείτε...