Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Êtes-vous heureux?

Πέρασαν πενήντα χρόνια από το 1960 που δημιουργήθηκε το Chronique d' un été... Γαλλικό ντοκιμαντέρ γυρισμένο από δύο  ανθρωπολόγους οι οποίοι τριγυρνούσαν στο Παρίσι ρωτώντας τους περαστικούς αν είναι ευτυχισμένοι. Τελικά κατέληξαν να αναλύουν την ζωή μίας ομάδας ανθρώπων, βασιζόμενοι στην αφήγηση του καθενός για την καθημερινότητά του, την κοσμοθεωρία του και τη σχέση του με τον κόσμο...

Τελικά, είμαστε ευτυχισμένοι; Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες απαντήσεις της ταινίας; "Presque...", περίπου.  Πάντα βρίσκουμε κάτι να μας στεναχωρεί. Πάντα βρίσκουμε κάτι να χαλάει την ευτυχία μας.

Έτσι λοιπόν και εγώ αποφάσισα να "αραδιάσω" εδώ όσα πράγματα μπορώ να σκεφτώ που με κάνουν ευτυχισμένη. Ξεκινάμε λοιπόν:
  1. Να κάθομαι στην κουζίνα με τους γονείς μου και να γελάμε πειράζοντας ο ένας τον άλλον.
  2. Να κάθομαι με τους φίλους μου και να μην κάνουμε τίποτα. Απλά να χαζομιλάμε.
  3. Να αμπελοφιλοσοφώ
  4. Να γράφω κι ας ξέρω οτί κάνεις δεν θα διαβάσει τα κείμενά μου
  5. Να ακούω ατελείωτες ώρες μουσική
  6. Να βλέπω σοβαρές ταινίες μόνη μου και χαζοταινίες με ποπκόρν μαζί με φίλους
  7. Να πηγαίνω βόλτες με το αυτοκίνητο με τη μουσική στο τέρμα και 4 κορίτσια μέσα να τραγουδούν με όλη τη δύναμη της φωνής τους
  8. Να συγκινούμαι πραγματικά
  9. Να παίζω Tichu με τα παιδιά
  10. Να μιλάω στο msn και στο κινητό με ανθρώπους που δεν είναι κοντά μου
  11. Να γελάω, να γελάω, να γελάω, να γελάω, να μην ξέρω γιατί και να μην μπορώ να σταματήσω
  12. Να βγάζω φωτογραφίες και ας με λένε τρελή με φωτογραφική
  13. Να αράζω στον καναπέ μου με τσάι και ένα καλό βιβλίο (το τζάκι είναι ένας ενδιαφέρων παράγοντας που ίσως αυξήσει την ευτυχία)
  14. Να πηγαίνω πολλά πολλά πολλά ταξίδια
  15. Να μαθαίνω καλά νέα για όσους αγαπώ
Τέλος, σταματάω... Θα μπορόυσα να συνεχίσω με τις ώρες. Και λέω να το κάνω. Κάθε φορά που στεναχωριέμαι, θα σκέφτομαι όλα όσα με κάνουν χαρούμενη. Και θα γελάω πιο δυνατά.

-Êtes-vous heureuse?
-OUI!

Point final et sourire.

7 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη ανάρτηση :) Να έχεις όλα όσα αγαπάς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όντως, πάρα πολύ όμορφο. :)

    (Τι είναι το Tichu;; :D)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. :) σε ευχαριστώ Αρτ! Λοιπόν το Tichu είναι ένα γιαπωνέζικο παιχνίδι με κάρτες που ανακαλύψαμε στο playhouse με τους συμφοιτητές μου και δεν μπορούμε να ξεκολλήσουμε! Αν είστε παρέα τεσσάρων το συστίνω ανεπιφύλακτα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Playhouse!!! Μεγάλη αγάπη. Κρίμα που δεν έχει κοντά μου... Θα το κρατήσω στην άκρη του μυαλού μου πάντως! Για να το λες κάτι θα ξέρεις!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πείτε...