Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

excusez-moi, s' il vous plaît...

Ένα μεγάλο συγγνώμη για την προηγούμενη ανάρτηση... Τώρα καταλαβαίνω πόσο χαζή στάθηκα... Πραγματικά συγγνώμη, δεν εννοούσα τα όσα έγραψα. Απλά ήμουν σε μία πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση με πάρα πολύ άγχος (για μία ακόμα φορά σε αυτή την εξεταστική, το ξέρω οτι σας έχω πρήξει...) και δυστυχώς μου βγήκε κάπως έτσι. Με θυμό για κάτι που έχω απόλυτο άδικο.

Πραγματικά, ο θυμός που βγάζω προς εσάς στο κείμενο είναι ουσιαστικά για μένα την ίδια. Απλά επειδή είστε πολύ κοντινά μου πρόσωπα, περνάμε μαζί τόσες ώρες και σας αγαπώ πολύ, τον έβγαλα σε εσάς.

Συγγνώμη συγγνώμη συγγνώμη. Και ευχαριστώ για την πολύτιμη βοήθειά σας από την αρχή της εξεταστικής. Χωρίς εσάς δεν θα τα κατάφερνα.

Πι ες: ας τελειώνει αυτό το παλιόπραμα η εξεταστική! Ας γυρίσουμε στους παλιούς ρυθμούς της σχολής. Ας ηρεμήσουμε και ας ετοιμαστούμε για πιο ωραία πράγματα. It's London baby!

Point final et sourire.

3 σχόλια:

  1. Γειααα!! Χαιρομαι αν βοηθησα στην προηγουμενη αναρτηση :)) Οσο για αυτην να σ πω τι πιστευω...σιγουρα για να τα γραψεις ετσι ενιωθες...και συμφωνω οτι σχτιζονται με τον εαυτο σου...οτι εσυ δεν εισαι ακομα σογουρη για το ποια εισαι και να μενεις ανεπηρεαστη απο τα σχολια του φιλικου σου περιγυρου. Και ειναι και λογικο...εισαι 20 χρονων...αλλοι βρισκουν τον εαυτο τους νωριτερα αλλοι αργοτερα αλλοι ποτε. Ωστοσο, το ξεσπασμα σου δεν νομιζω οτι ηταν απλα δικο σου "φταιξιμο"...κατι σε ενοχλησε , κατι δεν σου αρεσε...καποια βαση εχει....Να σου πω απο δικη μου εμπειρια, ειχα πιασει τον εαυτο μου να αντιδρα ετσι και να λεω τι μου ειπε ο ενας και τι μου ειπε ο αλλος και με αγχωσε κλπ Η συμπεριφορα των γυρω μου δεν ηταν φαναστικη, οντως μου τα ειπαν χωρις κακη προθεση θελω να πιστευω.Αυτη ειναι η δικη τους "ευθυνη". Η δικια μου ευθυνη ηταν οτι επηρεαστηκα και δεν πιστεψα στις δυναμεις μου και την κοσμοθεωρια μου ωστε να μη δωσω σημασια...........ειναι δυσκολο να βρεις τις καταλληλες αμυνες αλλα με τον καιρο ολα θα φτιαξουν......θα βρεις τι πραγματικα εισαι!!! (αυτα τα λεω να τα ακουω και εγω) φιλακιαα πολλα.Καλο βραδυ και καλο διαβασμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η δικια μου η εξεταστικη παντως εχει τον ατελειωτο με τις κωλοαπεργιες ... καλα να περασεις στο λονδινακι σου :)))) photos photos photos ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Μάγια: κι όμως ήταν ξεκάθαρα δικό μου φταίξιμο. Δικό μου και του κυκλοθυμικού-σχιζοφρενικού χαρακτήρα μου! :ΡΡ

    @Βασίλης: άστα που θα πάνε θα τελειώσουν οι άτιμες!! το χρόνο αντίστροφα μετρώ για να πάω λονδίνο!! θα βγάλω αμέτρητες! promise!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πείτε...